20061128203946928.jpg

Endless love   Lionel Richie & Diana Ross    

    無盡的愛   萊納李奇 & 黛安娜羅絲

男:My love, there's only you in my life 吾愛,在我生命中只有你 
      The only thing that's bright 只有你是唯一閃亮的

女:My first love 我最初的愛 
      You're every breath that I take  你是我每一次的呼吸
      You're every step I make  你就是我的每一步伐

男:And I 我 ........
女:I-I-I-I-I  我 ........
男:I want to share  我想分享 ......
合:All my love with you  與你分享我全部的愛
男:No one else will do... 沒有人會這麼做

女:And your eyes 你的眼睛
男:Your eyes, your eyes 你的眼睛,你的眼睛
合:They tell me how much you care 它們告訴我你有多麼在乎 
      Ooh yes 沒錯
      You will always be my endless love 你永遠是我無盡的愛

合:Two hearts, two hearts that beat as one 兩顆心一同跳動
  Our lives have just begun  我倆的人生才剛剛開始

女:Forever 永永遠遠
男:Ohhhhhh 噢 ........
合:I'll hold you close in my arms 我要把你緊緊擁在懷中
  I can't resist your charms  我無法抗拒你的魅力

女:And love 吾愛
男:Oh, love 噢!吾愛
合:I'll be a fool for you, I'm sure 為了你,我甘願成為傻子,我確定
女:You know I don't mind 你明白我不介意
男:Oh, you know I don't mind 噢!你知道我不介意

合: Cause you, You mean the world to me 因為你對我而言就是全世界
女:I know 我明白
男:I know 我也明白
合:I've found in you 在你身上我找到了
  My endless love 我那無盡的愛

合:Oooh, and love 噢!吾愛
男:Oh, love 噢!吾愛
合:I'll be that fool for you, I'm sure 為了你,我甘願成為傻子,我確定
女:You know I don't mind 你明白我不介意
男:Oh you know- 噢!你知道
合:I don't mind 我不介意

合:And, yes 是的
  You'll be the only one 你是唯一
  Cause no one can deny this love I have inside 沒有人能夠否定我心中的愛
  And I'll give it all to you 我將把全部的愛都給你

男:My love 吾愛 ......
女:My love, my love 吾愛,吾愛
合:My endless love  我無盡的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    瑛瑛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()