63604.jpg

Mariah Carey--Without You

No I can`t forget this evening
我無法忘記今晚
No your face as you were leaving
你離去時的臉龐
But I guess that`s just the way the story goes
但我想那就是故事的結局
You always smile
你一直保持著笑容
But in your eyes your sorrow show
眼裡卻流露著哀傷
Yes, it shows....
沒錯,那是哀傷....

No I can`t forget tomorrow
我無法忘記明天
When I think of all my sorrow
當我想到自己的憂傷
When I had you there, but then I let you go
我擁有了你,卻又讓你溜走
And now it`s only fair that I should let you know
現在我只是想讓你知道
What you should know....
一些你該知道的事....

I can`t live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你
I can`t live, I can`t give anymore
我活不下去,我再也無法付出
I can`t live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你
I can`t live, I can`t give anymore....
我活不下去,我再也無法付出....

No I can`t forget this evening
我無法忘記今晚
No your face as you were leaving
你離去時的臉龐
But I guess that`s just the way the story goes
但我想那就是故事的結局
You always smile
你一直保持著笑容
But in your eyes your sorrow show
眼裡卻流露著哀傷
Yes, it shows....
沒錯,那是哀傷.... 

I can`t live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你
I can`t live, I can`t give anymore
我活不下去,我再也無法付出
I can`t live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你
I can`t live, I can`t give anymore....
我活不下去,我再也無法付出....

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    瑛瑛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()